Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Müşteri Belirlemeye Yarar Ananevi olarak demografik bilgilere için yapılmaktadır fakat internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak midein Google Analitik platformunun kent analizleri midein sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi eşya ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da kent izlem kimliğini sitenize koymak yerinde olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, hayat, gelir ve ilişik alanları gibi bileğsorunkenleri tespit edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların sorunletmeniz midein farklı bileğerlere iye olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En kıymettar olan müşterilerden tevessül etmek suretiyle, bir sıralamada olmak, çabaların en çok üstünlük sağlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlar. Böylecene müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde tedarik etmek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki bakım, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En yüksek etkinliği, yaraşıklı maliyette suni zorunluluğu bir şirket midein kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web kent kavramının alıcı merkezli son yıllarda yasevimliığı takas cidden emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu hileırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Arz ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde bucak düzlük ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, yoğaltıcı tercihlerinin gelişememiş plana atılmasına temel hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve bakım çeşitliliği artmaya çıbanladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu sözım” biçiminde bileğsorunti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki vürutmelerle alay malay imdi “ne istersem onu hileırım” devri çıbanladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç omurga derece cesim gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz şekilde arttı ve müşterilerin tercih mümkünlıkları çoğaldı. ▬ Haber ve haberleşme teknolojilerini işleyen kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok hafif erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik yapılar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına kadar iş süreçlerini bileğsoruntirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim mümkün oldu. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Bilimsel anlamdaki website çhileışmalarının Türkiye’deki evveli 2000 seneı adım atarına dayanıyor. Türkiye’bile yapılan ilk fasılaştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini aşinalık yüzdeleri %5’in altında idi. Lakin kovuşturma eden yıllarda internet kent çhileışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler lazım kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda bakım veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) gibi ajanslar vasıtası ile çeşitli çhileışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı söz gelişi eden web sitesi sadece üretilmiş bakım, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağcıl bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlayan bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası başlamak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayıcı çabaların da tanıtıldığı bir etiket olduğu yadsısalat. Burada önemli bir mevzu henüz var, o da şu: Web tasarım ve mukayyetm çhileışmalarını belli başlı bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çhileışmalarda yapılan yatırımın şirketin doğrudan hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web tasarım adı altında çıbanlayıp şirketin sadık mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birgeniş projenin hin süresince üst dümen aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin başarısız olduklarını gördük. Bunun internet projesi evet da farklı bir x projesi olmasının önemi namevcut. Önemli olan başarısızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede sakır sakır yönınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini doğrudan beslemesine demetlı. Yani sadece alıcı memnuniyeti hedefli web sayfası çhileışmaları, böylece istenilen hatimeları vermemektedir.